Thursday, May 08, 2014

Ευχαριστώ Για την Υποστήριξη

Γεια σας αγαπημένοι μου  refugers , wait What ?
Λοιπόν η σελίδα  έφτασε τα 500 και  views και θα ήθελα να σας ευχαριστήσω  ιδιαίτερα  για αυτό !!
Τελικά είναι πάρα πολύ δύσκολο το hosting μια σελίδας ( blogs).Τον τελευταίο καιρό βλέπετε ότι αλλάζω συνεχεία themes μέχρι να βρω  κάποιο   για να βολευτώ  μέχρι το δικό μου να είναι έτοιμο. Ακόμα  θα ήθελα  να σας σιτίζω την υποστήριξη σας στα Comments  των Post. Αν και είμαι χαρούμενος με την ανταποκρισεί σας  (στα views τουλάχιστον , περίμενα χειρότερα ) με στενάχωρη το γεγονός ότι δεν έχω ούτε ένα comment. Επίσης αυτό είναι το email μου stelios13vardakis@gmail.com οποίος θέλει να μου πει παραπάνω , να με βρίσει , να  με βοηθήσει , να μου πει το πόνο του ,   να  στείλει  προτιμώμενες ιδέες οτιδήποτε , μην διστάσετε !!! Τέλος  κάντε να Like Στη  σελίδα μας στο Facebook εδω.
Ευχαριστώ και πάλι τα λέμε !

0 comments:

Post a Comment